捡了只刺猬

默默喜欢迪丽热巴的未来大中医家
Not Going Home - DVBBS、CMC$、Gia Koka

留声机:

Ain’t I lost to your eyes? Ever to your fire

深陷在你火焰般的眼神中

Tell me where you going

告诉我你要去哪里

Tell me where you out tonight

告诉我你今晚去哪里

I go out laserlights, when you’re by my side

有你在身边 我就会打扮的光彩夺目

Everything I do know

一切我都知晓

Just tell me if you’re out tonight

只要给我答案 你今晚出来吗

We’re still up so late out, deep down in the night

夜色已深我们还兴致盎然

Even when the lights down

即使炫目的灯光已熄灭

Tell me if you’re looking out

告诉我你有没有考虑好

I go out laserlights, if you come around

如果有你陪在我身边 我就会打扮的光彩夺目

Everything I do now

正如我现在做的一切

Just tell me if you’re out tonight

只要给我答案 你今晚出来吗


评论

热度(43)